Translate

četvrtak, 6. prosinca 2012.

Božica Cvisic



BOLI ME

Ne, ne boli me tvoj šamar,
to malo crvenih tragova na mom licu pokriće dobra šminka….
Ne, ne boli me tvoj prezrivi pogled
zamućen od dejstva alkohola i neprospavane noći….
Ne, ne boli me tvoja potreba da me imaš
u trenucima kada me najvise mrziš…..
Ali me bole svi oni dani
koje sam provela verujući da ćeš se promeniti…..
Bole me sve one noći
u kojima sam drhteći od od straha
osluškivala kakvim koracima ulaziš u našu sobu….
Bole me sva tvoja obećanja
da nećeš nikada više,
ma bas nikada više….
a ja ti verovala….
Boli me moja ljubav prema tebi
u koju sam verovala….
Boli me….
a ne znam kako da je izlečim….



TEBI ,ČOVEČE MALI

Jesi li pomislio
da je i tebe na svet
zena donela,
jesi li,
ti covece mali
sto mislis da ceo svet
na dlanu
svome drzis,
jesi li pomislio
kada si dlanom svojim
njeno lice
crvenom bojom oslikao,
jesi li zažalio,
jesi li na majku
svoju pomislio.

Nema komentara: