Translate

nedjelja, 9. prosinca 2012.

Dijana Uherek Stevanović

194

Ne treba meni,
hitan prijem
besplatnim pozivom
na 194
treba mi manje pokvarenosti,
jedan iskren pogled
bez spuštenih očnih kapaka
i tvoj zagrljaj,
tek onako da znam,
da smo tu
i kad očajanje
preti budućnosti.

Živim sadašnjost,

sanjam te budna.


ZDRAVICA 

Ispod jetre
ubrizgan 
mi je morfijum
kako bi bol 
udarcima Života
lakše podnela, 
a venama
odavno protiče
tek samo H2O
izvedeno jedinjenje 
hemije savršenstva
obogaćeno arsenom. 
Vatru i vodu, 
nikad niko nije 
pobedio, 
ali je bar zaustavio
na čas. 
I ja ću
prodisati, 
progovoriti,
zaplakati,
moliti
za sve one
koje reč bol
nikad nisu 
zaboravili, 
zaustavili,
i oprostili joj.

BALKANKA IZA OGLEDALA

U noći kad tišina cvili,
jekom vlastite sebe,
molim prošlost
da me ne ****…
Balkanskim ponosom
gruvam u njedra
i tražim vlastito ja
da me ne ujeda…
Vodi me misao
vlastitog straha
da pući će staklo
od siline uzdaha…
Dodirom dečije
ruke u meni
prilazim sebi
vlastitoj ženi…
Balkanka me nema
u ogledalu čeka,
tinja od želje,
dok za ruku me drži
da vlastito sebe
na meni sprži.
Lomaču pali,
vatra se čuje,
ječi u meni
vlastiti plamen
u žar pretvara
svaki mi znamen…
Vlastite ožiljke,
čemu da brojim,
kad u pepelu više
ne postojim…
Duh sam što hoda,
nebo na zemlji,
istina u laži,
vlastito NE JA
što samo sebe traži…

Nema komentara: