Translate

nedjelja, 16. prosinca 2012.

Enisa Milinović

PORTRET

Šta želite da znate o meni?
O sebi znam
Da sam bolnu prošlost ostavila,
duboke rane...
Koliko god u meni
Ljubavi, topline, želje ima,
toliko i straha
da volim
i da budem voljena.
I šta vrijedi moja ljepota
ona je samo prokletstvo
koje nosim u sebi
kad je nikome dala ne bih,
jer se užasno bojim...
Kad me ošamare teškim riječima,
ja sebe oblijepim
nevidljivom trakom...
Mrvice ponosa skupljam
i osta bez glasa
nestajem sa sobom.


TREBALO MI JE

Trebalo mi je beskonačnost vremena
da me naučiš da mogu ponovo nekom da vjerujem..
Trebalo mi je beskonačnost vremena
da me naučiš da mogu ponovo da volim
i da budem voljena..
Trebalo mi je beskonačnost vremena
da se oslobodim tog pečata srama na sebi
i da ti se otvorim kao najboljem prijatelju..
Trebalo mi je beskonačnost vremena
da pritisnem tu tipku-prokletu tipku "delete"
u svom životu jer ti si me jedini znao razumjeti..
Trebalo mi je beskonačnost vremena
da se oslobodim te stegme koja me guši.
Hvali ti ljubavi moja
što si me razumio
što cijeniš moju tišinu
što voliš me baš ovakvu.
Hvala ti što i kad nisam s tobom
moje misli jesu
i moji osjećaji ljubavni
su samo siguruni s tobom.
U tebi sam našla muškarca
koji zna cijeni sve što je moje
moju bolnu prošlost
moju borbanu sadašnjost
I kako da te ne volim?
Volim te više u poređenju
sa svom ovom beskonačnošću
jer si je svojom pažnjom
tananim ljubavnim osjećajima
pomogao mi da ih uništim.
Volim te..

1 komentar:

Anonimno kaže...

Pokajanje Vam treba
Pokajte se
Vi prljavih ruku
Vi koji ste
nanosili bol
kaljali nebesku cistocu..
Kleknite pognute glave
i sjetite se svojih zrtava..
Neka Vam suza kane
iskupljajuci krv nevinih
da izravnaju strasne im snove..
Pokajte se
Vi sto ubijastenevine duse
sto ne uspjevsi uteci
ispred Vasih celjusti..
Pokajte se
Vi koji bez milosti I sazaljenja
posljednju kap radosti ste oteli..
Neka Van bar pokajanje
pred Bogom buds cisto.
Enisa