Translate

subota, 8. prosinca 2012.

Mladen Crnković

STOP                               2019.god

Teške riječi, modrice,
Loš odnos, ruganje,
Bol u srcu, crna noć,
Krici u noći, zov upomoć!

Koliko boli za malo sreće,
Ako je ima, ili doći neće,
Toliko tuge, koja vas prati,
Odite nekom tko će vam ljubav dati!

Riješite se nasilja, to nije za vas,
Budite jaki, pronađite spas,
Osudite one koji vas koće,
Ako ljubav pravu vaše srce hoće!

"Stop nasilju" - Opet kažem,
Ne mislite valjda da lažem,
Stop nasilju bilo koje vrste,
Budite hrabri, i odluke čvrste!



LJUBAVNA                                      2019.god

Ne želim pričati
O nasilju,
Jer nasilje
Ne podržavam.

U meni je
Čista ljubav,
Koju za sebe,
I svoje bližnje zadržavam.

Neka ljubav
Svuda cvate,
Od moga
Do srca tvoga.

I preko nas
U nebesa,
U svako srce,
I do Boga.

Neka se ljubav
Svuda širi
Gore, dolje,
I na sve strane.

Jer Bog ima plan
Da u svako srce,
Bar još jedno
stane.

I ljubav, i sreća,
Neka obuzmu srca,
A kada se ljudi nađu

Neka puno iskri frca!



STOP NASILJU!        -2016.god

Pjesma "Stop nasilju prema ženi!"
Takva tema je sada dodjeljena meni,
Zašto o tome ja da pišem
Ja sam bio njoj tu
Kad je trebalo suze da brišem.

Djelima sam pokazivao
Koliko mi je stalo,
I koga sam volio puno,
A koga malo.

Koga sam podržavao,
A kome progledao kroz prste,
Uvijek sam za ljubav,
I kažem "Stop nasilju!" svake vrste.


ZA BOLJE SUTRA    -2012.god

Zdravlje je na prvom mjestu,
Na drugom je Bog,
Zatim Obitelj i društvo,
Kojeg nosim unutar srca svog!

Zdravlje čuvam k'o zlato,
Bog je najuzvišenije biće,
Obitelj je svetinja,
A društvo se s vremenom stiče.

Nema komentara: