Translate

utorak, 11. prosinca 2012.

Snježana Josipović Kelly



MOLITVA ZA MARIJU      2020.god

Marija je bila
vedra i radosna
dok joj nisu zabranili proljeće
ili ga se sama odrekla.
Kad joj  staviše maramu
postala je još vrjednija
ali se sve manje smijala.
Bila je, ne baš, ni tako davno jedna pjesnička duša
koja je nosila ljepotu vinograda, sjena, pogače, potoka,
ptice i slavonske ravnice u pogledu.
Jeste li primijetili  da je ne susrećete,
jeste li zaboravili da postoji, zapitali se gdje je? Kako je?
 
Evo, reći ću vam
Živi, radi neumorno, pažljivo pokriva modrice
 i u prolazu kratko kaže "dobro sam" pa ubrza korak.
Mene nije zavaralo ja vidim i znam....nije dobro!
Nema u njenom pogledu više one radosti duše, kopni i nestaje.
Navikla na strpljenje i vjerujući u čuda i Boga,
juri kroz život ustaljenom stazom kroz blato
vjerujući kako se neće pokliznuti.
Moli se za komadić čvrstog tla na koji će stati,
zahvaliti Bogu i ponovno radosno gledati u sunce.
 
Pomolimo se
da njene molitve budu uslišene
Još danas
jer prije sutra dolazi noć koja može odnijeti Mariju.



TEBI           2018.god

Tebi, kojoj nitko nikada nije napisao pjesmu.
pružio utjehu, obrisao suzu
Tebi, koja si odabrala...krenula i nisi se više imala gdje vratiti
jer tvoja je soba sad dječja soba bratovog sina.
Tebi, danas, kad su pokopani svi oni što su crtali bore i modrice,
što su uzimali mladost iz samo njima znanih razloga; nemam što reći.
Odživjela  si život i podigla djecu.
Danas su dobri ljudi koji su spremni pružiti sve;
a tebi ne treba gotovo ništa..

Prošlo je vrijeme kad si željela putovati..vidjeti more…
pojesti sladoled... janjetinu…
Danas ima mogućnosti....samo kaži.
-Samo vi idite kupajte se i jedite, ostavite meni moje tablete i
one vunene čarape, nabavite drva da se ne smrznem i ne brinite ....meni je dobro.
Starice umorna, gdje je pravica kad oni što uzimali su dio po dio tvoga života
ni grobno ti mjesto ostavili nisu

Svi su se za sebe pobrinuli.

Pitam se samo zar život tvoj nije mogao drugačije. Da su duše imali i oni od kojih si pošla
i oni kod kojih si došla, da si mogla kao ove danas....stisnuti zube
pa dijete u naručuje i ostaviti sve što ne valja.
Da si mogla, možda bi danas pričala o nekom ljepšem svijetu i nebi mladima govorila....
-Ne dajte da vas tuče,
-Ako je jednom i opet će…
vjerujte što baka kaže.
Gledajte da imate svoj dinar a baka će  se Bogu moliti da bolje birate i
manje plačete od mene.


VRANE        2012.god

Pojele su
vrane života,
sve one mrvice
golubovima
namjenjene;
i žive
i krešte
i hrane se drugima;
dok ja
i golubu meni
umiremo
gladni mrvica
ljubavi.
Ostavljeni
zaboravljeni
pitajući se tek
jesmo li trebali
tamo...
nekada...
davno...
reći NE!!!!

Nema komentara: