Translate

utorak, 15. studenoga 2016.

Lucija Šalinović

MASKA U KRHOTINAMA

Moja odjeća krije rane na tijelu,
A moja maska krije bol na licu.
Stavljam šminku i nadam se da me ne uhvate u djelu
Kako mijenjam život za masnicu
Nikako da mi se ruka smiri
Ne mogu popraviti šminku...
Moju savršenu krinku
Rijeka suza, bujica u meni piri
Crna maskara je ostavila trag
Na masci mojoj
Držim nož, u meni vrag
Prkosi masci tvojoj
Večeras ću je raspuknuti
Mijenjam život za mir.
Ovo nije hir! (SAMO POTREBA ZA MIR)
Pitam se hoćeš li plakati
Pitam se hoćeš li skužiti
Da si ti mene već odavno ubio...
Nema izlaza (Gdje god bježala ti si me slijedio)
Gdje god ja bježim ti me slijediš
Svako utočište, i u vlastitoj glavi, je davno istrunilo
A u meni borba: Da li da ubijem tebe
Koji si mrtav u duši
Ili sebe...
U čijoj se ruševini tvoja "ljubav" smiješi
...oboje...
Mrzim te i mrzim što sam te voljela!
I ništa "tvoje" ne ostavljam... bijelome svijetu

Nema komentara: