Translate

nedjelja, 20. studenoga 2016.

Rada Ljuboja Travar

POMILUJ OČE MAJKU

Pomiluj oce moju majku
I kada gresi privi je k' sebi
Da sinak tvoj zazalio nebi
Neka mala dusa zivi bajku.

Nauci oce mamu srcem zvati
Pa da u tvom cedu ljubav ozivi
I da se bas svakoj zeni divi
I postuje je kao svoju mati.

I to sto bi meni ponudio oce
Neka bude toplina gnezda
Ista sjaju na Nebu zvezda
Jer one sve o ljubavi svedoce.

Pokloni mom oku i srcu plam
Da odrastam zdravo i u smehu
Da ne budem podlozan grehu
A samo voljen ljubav dati znam.

Neka se u kuci mnogo prasta
Od mene pravite srecan lik
Jer tako se stvara pobednik
Kome je zauvek zdrava masta.

Gledamo poljupce sestra i ja
Tata i mama se ljube u lice
Ko lampe gore decije okice
Radosna dusa od srece sja.

Nauci nas oce na zivot prav
Te kako se kuca mira gradi
I da je ljubav jaca od gladi
Kada je dogovor blag i zdrav.

Pomiluj sad oce majku moju
Buketom ruza za rodjendan
I toplim recima svaki dan
Pa cu i ja tad milovati svoju.

Zdravi smo ljudi hvala moji
Volimo svoje druge strane
Jer pamtimo samo srecne dane
Detinjstvo nas ljubavlju zadoji.

Nema komentara: