Translate

ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Sanela Bačić

SAMO ŽENA ZNA

Kao po kazni pronašla me tema STOP NASILJU NAD ŽENAMA ,
nekim se čudom nametnula ,
stisla me uz zid ,
pronašla me nespremnu,
a ja osječam kako me guši kao da me rukama hvata oko vrata ,
kao da me rukama hvata za ovo malo duše što mi ostade ,
rukama tako hladnim ,
rukama gole istine
čupa moje srce iz bespomoćnih grudi
i ne da mi da vrisnem na sav glas ,
ne da mi da priznam samoj sebi ,
da iskočim iz vlastite kože
da priznam vama i cijelom svijetu
 sve ono što krijem ,
sve ono o čemu godinama šutim ,
skrivam sramom , tradicijom ,
odgojem ,
malograđanštinom ,
primitivizmom ,
sve ono zbog čega plaču moje pjesme
vama več dobro znane ,
možda pomalno patetične ,
možda pomalo dosadne ,
možda previše ljubavne ,
a opet tako moje ,
opet tako iskrene ,
moram vam priznati dragi ljudi ,
ovo je za mene jako bolna tema ,
nešto što me po prvi put ostavlja bez inspiracije ,
ostavlja bez riječi ,
ostavlja golu pred svijetom ,
a opet me čini nekako bolesno hrabrom ,
nadasve ponosnom ,
reči ću vam bolnu istinu ,
žene su krhka bića
što umiju da osjećaju i vole
čak i onda kad im niz obraze umjesto suza krvavo srce curi ,
slomljeno od bremena života i ljubavi
i vremena koje je prošlo ,
vremena koje ostavlja tek trag u slovu ,
blijedom papiru
koji trpi uspomene ,
koji nosi ove stihove
ne znajući koliko i kome vrijede ,
zar je uopće i bitno ,
samo žena zna voljeti tako ,
meko i nježno poput svile ,
samo žena praštati može
tako bezuvijetno ,
tako čisto ,
tako spokojno ,
samo žena zna ,
a možda i ne zna
kakva je sudbina dočeka rođenjem ...

1 komentar:

Nasljednica kaže...

Jako iskreno, čisto , istinito. Bravo ....bravo ...lijepi pozdrav od ex. Nasljednica.bloger.hr....Index nas je svih izbrisao :(.....pisala sam osam i po godina, moram otvoriti ovakav BLOG !