Translate

utorak, 24. listopada 2017.

Ivana Una Nenadović

ŽELIŠ LI MI SREĆU???

Želiš li mi sreću?
Gledaj me u oci
i konačno se izjasni
da posle toliko godina
zaista potvrdiš ko si!
Vidiš kofere u ruci -
neću se pozdravljati
ni s tobom
niti sa bilo kime
i neće mi na pamet pasti
nostalgije za srušenim domom...

Želiš li mi sreću?
Nekada davno sklapasmo prste
dok se ne zarobismo okovima
obećanja, uslova i zakletve.
Pričasmo bajke,
maštasmo o najboljem sutra
sto ikad postojalo je...
Ko nas iz stvarnosti trze
dok mi na licu ureza
otiske prstiju tvojih?

Želiš li mi sreću?
Još uvek lebdim
neprobuđena iz kome,
ali ne plašim se
sto različiti smo pred svetom,
al' ne na nebu
kome vrištim
i molbe i kletve,
pobune protiv svega,
neme kao opomene
pred davno učinjene greške...
Ne bole fleke po telu -
nisi ti ubio mene,
ubio si onoga princa
kojeg sanjah davno,
čoveka u sebi
a da ni trepnuo nisi!!!
Nije dovoljno "izvini",
niti plačna zavijanja
da nećeš više,
da vodićemo decu za ruke
i da poklonićeš mi
dvorac na obali mora...
Meni je dosta svega -
i gorkog i slatkog,
i besa i pomilovanja!

Želiš li mi sreću?
I u beznađu je bolje
nego ovde,
gde crvi se uvlače pod kožu,
na telu beleže otisci
u cilju prestiža,
vidljivi i pod šminkom,
a bajke imaju tragičan kraj...

Nema komentara: