Translate

nedjelja, 27. siječnja 2013.

Slaven B.Turić



PISMO ŽENE (stop nasilju nad ženama)

počešljat ću kosu u zanos
obaviti ruke u uzdah
nježnošću me učini divljom
nek probije u mozgu
nek se njišu prvi šafrani
ubaci u akvarij
bit ću tvoja ribica
nemoj da mi samoća bude
blagdan čežnji
jesi me vidio pijanu
dok s kišom vodim ljubav
dok mi isparava iz tijela
ti me gaziš ko lišće pod nogama
na koridoru gubavih i odbačenih
hrani te moj bolan pogled
drhtavo tijelo ptice
skapavam bez mrvica
i zatvaram u školjku
ako te ganu moja slova
raskrči put
počupaj drač iz srca
upalit ću svjetiljku
počešljati kosu u zanos
nježnošću me učini divljom


TI  DRUGAČIJA

Ti si jedna od srna
 na izvoru
ti si jedna od knjiga
ispisanih  mudrosti
ti si jedna od molitvi
nadanja

Oni kojima si pripadala
Nikada  te nisu imali
Nitko te nije držao na dlanu
Kao pticu

Moje zrele godine
Maze te  očima
I pustaju
Kroz prozor
U svemir

zato ne vjeruj kletvi
ni kada ti daje moć
ne vjeruj lažima
ni kada su ljepše od istine
jer će te valovi
razbiti o stijene
jer će vjetrovi
razbacati
tvoju bjelinu

Ti si Jedna od godina
Samoće
Ti si  Jedna od jeseni
Tuge
Ti si  Jedina  pobjeda
Mojih poraza



KRIK

Slikajte loši slikari
vaše neuzvraćene ljubavi
vaše laži
traže podršku
umornih i usamljenih
prevarite me srećom
ja ću vas tugom
jer
đavao
ne može naslikati anđela
praznina
popunite me prazninom
obješenih ruku
mi razići ćemo se
ja nijem
a vi
blijedi i uplašeni

Nema komentara: