Translate

srijeda, 19. listopada 2016.

Sandra Petrž

VOLIM TE

Boli me kad me tučeš.
Ne volim to,
ali volim tebe
i kad pljuneš mi u lice
bez ikakvog razloga
i poližeš moje suze.
Plačem i volim te....
i boli dok mi se smiješ,
dok me vrijeđaš,
boli me svaki dio tijela.
Ne ogledam se više
u ogledalu
jer ne želim pronaći
još jednu modricu.
Blaga sam prema tebi,
mislim, shvatit ćeš...
I sva moja čekanja
vrijede sekundu
tvog pogleda.
Sva sam tebi predana,
zamišljam nas sretne,
zagrljene...
Obrazi mi užareni
od tvojih šamaranja,
kosa raščupana,
jer opet si me vukao
i boljelo me...
ali ne toliko
da ti ne bih mogla oprostiti.
Moja ljubav prema tebi
nema granice.
Ja sam utopljenica
tvog pogleda.
Ne vidim, ne čujem,
ne dišem,
samo te volim.
To mi je dovoljno
da bih živjela.
A tako sam htjela
da, dok hodam
oborene glave gradom,
samo osjetim
da nekome nedostajem.


Nema komentara: