Translate

srijeda, 2. prosinca 2020.

Amila Mujkić


 ****    2020.god


Poleti sa mnom,
anđele moj i večeras.
Krenimo da se vinemo tamo gore,
gdje nema suza, boli i smrti.
 
Poleti sa mnom, anđele moj tihi,
i dopusti da ti kažem sve ono o čemu sanjam.
Kreni sa mnom tamo daleko,
gdje me zasigurno čeka neko.
 
Povedi me u zemlju galebova,
povedi me tamo gdje vlada sreća, mir i ljubav.
Pokaži mi gdje snivaju svi oni koji su tamo davno otišli
i molim te, dopusti mi da im barem u prolazu mahnem.
 
Umorne su ruke pjesnika koji sniva o tako velikim stvarima.
Dopusti mi da se odmaram na tvojim krilima
i da spustim umorne ruke u ruke onih
koji su nekada bar na tren držali moje
kada mi je to bilo potrebno.
 
Poleti sa mnom anđele moj mili
i pokaži mi kako izgleda taj savršen dom
gdje su svi zauvijek nasmijani.
 
Samo te molim, anđele moj hrabri,
ne dopusti da ostanem.
Koža moja će htjeti da se rascjepi
i da povede dušu u zagrljaj dragih,
ali ti joj  ne dopusti.
Ipak me spusti nazad.
Ovdje dole me čeka još mnogo toga o čemu ću im željeti pričati.
 
Uspavaj me, anđele moj,
poljubi i one gore za laku noć,
reci im da su i noćas u nečijim mislima.

Nema komentara: