Translate

četvrtak, 23. studenoga 2023.

Daša Banjac


KAPLJA IZ POGLEDA                     2023.god

Skriveno, a opet vidljivo.
Zlostavljana si često
zato što nekoga voliš,
zato što si drukčija i
nisi ona koja moliš.
Kako možeš voljeti baš njega?
A on je tvoja kaplja iz pogleda.
Ti si bolja, ti si superiorna,
a udarcima ti vraćaju.
Baš oni koji se na tvoju sudbinu
ne obaziru i prezrivo se smiju.
Sto put su ti slomili srce,
ovaj put ne popuštaš.
Ma drukčija si i ti tu ne pripadaš.
Nemaš istu šansu i poglede na svijet,
baš si neki čudak zaokupljena sobom
jer nitko osim njega ne može biti sa tobom.
Ne godi ti ničiji dodir kao njegov.
Pa onda ćemo te tući riječima
jer drugo ne zaslužuješ.
Kakvu poruku ostavljaš
i što nam to poručuješ.
I opet shvaćaš i nisi baš nešto.
Nisi žena od stila.
Ne zanima te til niti svila.
Zanima te nebesko plavo,
možda na njega ti nemaš pravo.
Napustit ćemo te i ostat ćeš sama.
U tvoj ružičasti svijet spustit će se tama.
Bit ćeš zauvijek sama.
Reći ću, možda ostajem sama,
a možda i ne.
Naviknuta na život i promjene.
Ojačali ste me baš vi
koji sudite često.
Baš vama u mojem životu
nije mjesto.
Žena kao ja uz plavetnilo
čvrsto stoji.
I nebeskih odluka
ona se ne boji.
Jer iznad mene je sve
što mi može ostvariti život i sne.
Životnim zlostavljačima reći ću zauvijek NE!

Nema komentara: