Translate

četvrtak, 16. studenoga 2023.

Katica Anić Pejić


ODLUKE               2023.god

Jednom je voljela
Ludo i bez granica
Ne znajući odakle je došao
Nije ni pitala

Prolazi su dani
Rado se sastajali
Voljeli se, ljubili
I o budućnosti sanjali

Došao je sljedeći sastanak
Ostala je bez daha
Kad je rekao
Spremi se
Svojim najdražim najavi rastanak

Ne mogu više izdržati
Živjeti ovdje
Moji me najdraži čekaju
A za moju veliku ljubav
Ne haju

Čuvši ove njegove riječi
Ona mlada naivna, zaljubljena,
Neizmjerno ga voli
Sada mora odlučiti
Jer i on svoje najdraže voli

Treba se vratiti odakle je došao
A i njega duša i srce boli

Ukočeni stajaše nijemo i tužno
Ići s njim ili ostati

Stisnuti tako jedno uz drugo
Uz stup kameni kao da će postati

Ona se trgnu
Pa odlučno reče
-Ti voliš svoje
A i ja volim svoje
Razdvojeni jedno od drugog
Nećemo imati sreće
Teška odluka mozak joj muti
Kud je odvodi daleki su puti
Odjednom odluči
-Ostajem ja ovdje
Volim još živjeti
U roditeljskoj kući

Znala je da će nesretna biti
Ali u sebi pomisli
-On će se vratiti
Jer ljubav između njih
Sve će nadvladati

Otišao od nje
Nije se osvrtao
Ove momente rastanka
Teško je preživljavao

Našao se na raskrižju
Dviju ljubavi
Koja će prevladati
Sada se bavi

Teška je odluka
Koju će donijeti
Ljubav prema njoj
Ipak će preživjeti
Najdraži moji
Nemojte me čekati
Neću vam se vratiti
S njom ću ostati

Nema komentara: