Translate

nedjelja, 19. studenoga 2023.

Marijana Ibriks


BITI ŽENA                             2023.god

Biti žena
Nisu samo riječi Biti žena
Nije samo postojanje Biti žena
Ne znači da me moraš biti
Jel svoju majku biješ?
Biti žena Je ponos koji rađa život
Ponosiš li se svojim djetetom?
Biti žena Je čvrsta ruka kutka kuće
Da te prašine ne muče
Biti žena Je onaj miris iz kuhinje
Ona ruka koja te hrani
Biti žena Je biti superheroj
Koji može sve, baš sve!
Ti? Ti koji se sebe bojiš
Ne znaš sam svijet da krojiš
Umjesto svoje majke
Na meni prste lomiš
Srami se!
I tebe je žena odgojila
Hranila te,brinula te
Ti? Jadniče!
Moje izubijano oko
Moji slomljeni prsti
Moje slomljeno rebro
Sve će zarasti!
Moja duša je hrabra
Moja duša je jaka
Moja duša je JA!
Hodam svijetom ponosno
Hodam svijetom radosno
Ja znam što je ljubav!
A ti, jadniče?
Nauči se živjeti bez majke!
Biti žena
Je čista ljepota

Nema komentara: