Translate

subota, 5. prosinca 2015.

Dragana Radulović

ISPOVEST ZLOSTAVLJANE ŽENE

Ne! Ne diži ruku na mene.
Po čemu je tvoja ruka bolja od moje?
Po tome što si muško?
Po tome što si jači od mene?

Ne! Ne viči na mene.
Svaka tvoja reč se zabija u moje srce
poput strele.
Svaka uvreda ostaje duboko urezana u moje sećanje.
Zaslužujem li ja to?

Ljubav ti ništa ne znači,
pokazuješ to svojim postupcima.
Svakim udarcem ti hraniš svoj ego,
zar ti je ego bitniji od mene?
zar ti on više znači?

Ponovo sam tvoja žrtva.
Ona koja plače u tami, prekrivena modricama.
Ona koja se pita čime je ovo zaslužila,
i ponovo, ona koja ćuti.

Svaki dodir koji mi poklanjaš
je način na koji me zlostavljaš.
Ja sam žena koja neizmerno voli,
iako sam navikla da tvoja ljubav boli.

Sada, ležim ovde nepomična.
Nemam snage da progovorim,
iako iznutra vrištim.
Zašto sam dozvolila da me tvoja ljubav
previše zaboli?

Osećam da mi se duša odvaja od tela.
Odlazim.
Napuštam ovaj svet.
I poslednje neizgovorene reči ostaju mi na usnama.

Iako neizgovorene, one poručuju svim ženama:
„Ne idite mojim stopama!
Nijedna od nas nije zaslužila da bude zlostavljana.
Žene!
Nemojte lagati sebe!
Prava ljubav nikada ne boli!“


1 komentar:

blogger kaže...

Nakon što sam proveo sate pretražujući internet o tome kako vratiti svog ljubavnika, bilo mi je drago što sam kontaktirao DR.AGBAZARU. Bez gubljenja puno vremena želio bih napisati pojedinosti o HRAMU DR.AGBAZARA čiji su detalji učinili veliku uslugu mnogim ljudima, putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com )