Translate

ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Gordana Jugović

TI, ANĐELE MOJ

Ti, koji si sav od svetlosti,
Ti, koji si čista ljubav
Ti, koji bdiš nadamnom
Ti, Anđele moj.

U tišini, čujem ti glas.
Dolazi od nekud, nepoznat.
Znam da je za mene.
To je glas ljubavi, sreće.
Glas radosti.

Znam da si tu, u mojoj blizini,
da me čuvaš i voliš.
Znam da mi pomažeš u svakom trenu,
da me gledaš očima od blještave svetlosti.

Znam te, iako te, nikada nisam videla.
Znam tvoju blizinu koja me obgrli,
kada mi je to potrebno.

Ti, koji si sav od svetlosti.
Ti ,koji si čista ljubav.
Ti, kojem ni ime ne znam.
Ti, anđele moj.

Budi tu uz mene,
kada mi dobro krene.
Budi tu da čujem šapata, tvoj glas
Anđele, čuvaru moj.
Budi tu, da čujem
Tvoj zvonki poj.

Budi tu, uvek!
Gde god da išla,
ispred mene put mi čisti
i obasjaj zlatnim zrakom,
moj put koji idem
laganim korakom.
Budi tu i kada zaboravim na tebe.
Budi tu i podseti me
i daj mi znak.
Budi tu i čuvaj me,
jer znam da si moćan i jak.

Nema komentara: