Translate

srijeda, 9. prosinca 2015.

Jozefina Pranjić

SAMO TE JEDNO MOLIM

Zakon je pun rupa.
Moć je na strani
novca i laži.
Nepravda se uvukla
gdje joj mjesto nije,
a ti to dobro koristiš.
Moć novca i vlast
tvoje su poluge.
I nepravda bit će pravda.
Uzmi sve
što smo dosada stekli.

Samo te jedno molim:
Ne vodi sa sobom našega sina.
Meni je svetinja.
A tebi? To ti znaš.
Ti ga pozovi.
Kada ti odgovori što želi
vjeruj mu.
Samo te jedno molim,
bar ovaj put,

neka ne bude po tvom.


MAJKO, TI TO MOŽEŠ

Majko ponižena
probudi se,
otvori oči
i podigni glavu.

Pogledaj ljepotu
vedrog dana
što ga sunce
zrakama pozlatilo.

Dopusti
da osjetiš
snagu ovoga dana
za sebe i nas.

Trebamo te
danas više nego jučer,
a sutra više nego danas.

Ovaj dan
što ga sunce zlati
uzmi za novi početak,
za život bez boli.

Crtu podvuci.
Prošlosti reci zbogom.
Hajde, kreni ....
Majko, ti to možeš.

Ustani...
Kreni...

I nas dvoje
idemo s tobom.

Majko
mi to moramo
dok porok njegov
sve nas razorio nije.


DAJEM U IME TVOJE

Pred vratima žene.
Dijete joj u naručju.
Moli za pomoć.
Ne razmišljam
o glasu koji dršće
niti je gledam u oči.
Dajem.
Kada dajem
ne pitam sebe
zašto dajem.
Bože moj,
dajem u ime tvoje.
Tko sam ja da sudim?
Ako žena iskrena nije
dijete je nevino.

Nema komentara: