Translate

petak, 11. prosinca 2015.

Marela Jerkić Jakovljević

RAĐANJE

Kao raspeće
između dva svijeta.

Bogu nudiš dušu
dok život daruješ
i gnijezdiš se!

Ti nudiš se đavolu i Bogu?
Sve u jednom trenu.

Pretvaraš se u ženu.

Plod ostavljaš sudbini
da hodi
kao raspeće.



ŽENA

Ti
sjena
iza njegovih ogromnih kontura.

Stjena
i pjena,
ti
riječju i djelom uzvišen
kao njegova vrlina
rukama stvarana u tisuću oblina.

Dobra majka.
Prelijepa djevojka.
Brižljiva sestra
Poput duge.

Ti
Ponad njega.
Žena.



OKRENUTI ZIDU

Ti smješten k sjeveru,
ja k jugu.

Odvojeni
trepavicama,
ograničavamo domet,
šutimo, a znamo;
vrisnemo pa zatajimo.

Ne vrijedi pomjerati
živa zvona.

Zidom njišemo prostor,
punimo ga,
režemo plodove
svojih snova.

Šutimo,
a znamo.

Vrisnemo!


OPIJENA SJENAMA

Ćutim ljeto
opijena sjenama,
vatra je moje kraljevstvo
voda je moja sloboda
ti si gitara moja.

U dubokim modrinama
razletjelim zvijezdama
gube se oči
a usta nijeme pred svjetlošću.

Između valova
jedan val
u pljusku jedna kap
u zraku svjetlost,
između glazba.

I jak me vjetar mota
putovi kruže.

Ovdje me nema.

1 komentar:

maya elijah kaže...

Pozdrav prijatelji, ovo je moje svjedočanstvo. u braku sam 5 godina i živimo zajedno 9 godina. Bili smo razvedeni 4 mjeseca. Želi otići i ne želi spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (bar sam ja vjerovao u to) i rijetko smo se svađali. Nekoliko mjeseci prije nego što je otišao od kuće, bio je tako neaktivan i puno je spavao. Shvatila sam da ima emotivnu vezu s nekim i potvrdila sam da ga privlači. Tada je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Molila sam se, plakala i tako mjesecima. Stvarno mi treba pomoć i želim svog muža natrag. Surfala sam po internetu kad sam vidjela svjedočanstvo jedne žene da je dr. Alaba bio prekrasan mađioničar koji je pomogao u liječenju mioma i da je mogla natjerati vlastito dijete da se pribere kod kuće. ona je napisala njegov kontakt i ja sam ga kopirala, prvo sam posumnjala na ovaj kontakt, ali stvarno mi treba trajno rješenje mog problema, pa mu pošaljem poruku u kojoj objašnjava moju situaciju, rekao mi je da se pobrinem da se muž vrati ako imam da se tako ponašam kako mi je ukazao, učinila sam sve što mi je rekao, a četvrtog dana dobila sam ispriku od njega da ne zna što mu je, te večeri se vratio kući i molio se za sve njegove grijehe i budući da su naša ljubav i brak postali jači, želim se zahvaliti velikom magičaru čarolija dr. Alabi na njegovom dobrom radu i ponovnoj sreći u životu. Ako imate iste obiteljske probleme ili druge probleme, kontaktirajte dr. Alabu danas na: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj:+1 (425) 477- 2744 Mogu izvesti bilo koju čaroliju za koju mislite da ja sam živo svjedočanstvo .................