Translate

subota, 5. prosinca 2015.

Nebojša Draganović


SLOMLJENA STRELA

Slomljenastrela, u srcu mom,
Neda da slatka,ranazaraste.
Dugovećtu je, u duši mi lom,
Aonapostoji,negde je...Raste.

Znaosam,negdenasvetu tom,
Onapostoji,čekame ,trubi.
Znaosam ,negde a ne i nakom,
Talasumorskom da me ljubi.

A jesenvećtuje ,opalolišće,
Strela mi jačezadajeboli,
Da li da kleknem i okrenemglavu,
Ili da pustim...Da me voli.

Ako je tako i morabiti,
Da oči me njene u jutrabude,
Prodaćudušu i nećukriti,
Zaljubavovu,neka mi sude.

Na kraju bi poruku,poslaotebi,
Koja mi sreću i osmehvrati,
Neverujništa ,štoćutireći,
I da tiljubav, sad mogudati.

Život je scena ,gdeljubavinema,
Moždatektračak, kojitesvlada,
Ljubav jeigra a ja nesmem,
Tuiguviše,igratisada.

Vidiš i sama ,postupkemoje,
Komladić ...S dvadesetleta,
Sad puštam dauđeš, u srcemoje,
A starac u meni ...Umoranšeta.

Nema komentara: