Translate

subota, 5. prosinca 2015.

Mirjana Brkljac Hemun

 OSUDA 2021.god

Osuđujem te
Nesavrsena i gresna
Kamenujem rečima
Jezikom poganim
Kušaj sram
Propadni u mrak
Vičem
Drhtim pred Bogom
Jer on je sudija i vlast
Besna sam
Razdražljiva žena
Guja ljuta
Ptica zlosutnica
Što krivi te
Za hleb i gorki med
Da proklet
Skameniš se
Od bola i zla
Nesrecniče
Za sebe molim
Da Gospod ljubav
Na mene izlije
Da radujem se
Suncu i zemlji


"STOP NASILJU NAD ŽENAMA"                   2015.god

Šamaraš me uvredama,
Pesnicama ,
Lažima!
Optužuješ me,
Klevetaš,
Moj bol,
Moj jauk ne čuješ!
Potčinjena,
Strahom ledenim pokrivena,
Strepnjom zagrljena...
Ne vidim Sunce,
Život,
Vodu!
Vristim u sebi plašeći se sopstvenog strada,
Gorkih reči u kojim svakodnevno padam....
Klone mi duh,srce mi strada...
Skupih hrabrosti malo
Zavrištim na sav glas; ''Potreban mi je spas''!
''Prijatelj'' kaže mi; ''Ćuti i trpi,bice bolje".
Komšija kaze; ''Imam i ja svoj život''!
"Ne želim da se ''mešam'' u vas''!
"Ako možete ,budite malo tiši i u mojoj kući čujem vaš glas"!
Pomislih u svom bolu kako zakon će mi pomoći,
Stisnem zube i pozovem ih jedne gorke noći.
Zapisnik napišu,nasilnika odvedu,
Sve mi je srebrno sijalo te noći.
Jutro je moje bilo gnevno,
Jezivo i bez moći!
Ostadoh skoro bez glave ....
Iznemogla ,želeći samo
Kroz srebrnu mesečinu ljubav da nas prati!
Danas zahvaljujem Bogu što sam živa!
Suncu i vodi!
Zahvaljujem svakom koraku na slobodi!

..STOP NASILJU NAD ŽENAMA !!!

Nema komentara: