Translate

četvrtak, 26. studenoga 2020.

Elvedina Mujagić


 ZNAJ DA TE VOLIM                   2020.god

 
I kada osjetiš da te njegove riječi bole
Da te njegov grub glas pogađa
Da te tama u njegovim očima slama
Znaj, ja sam tu.
Čuvam ti leđa!
I kada ti njegov dah uzbudi osjećanja
Kada te njegove usne zanesu
A miris njegovog parfema opije
Znaj, znam da ga voliš.
I kada ti budu nedostajale njegove grube riječi
I kada te odgurne od sebe
Znaj, ja sam tu da te izliječim.
I kada te njegov dodir dovede do ludila
Kada ti njegova ruka zamrsi kosu
Kada ti u očima zas'ja strast
Znaj, znam da te privlači.
I kada ti zbog njegovog dodira
Zaigraju leptirići u stomaku
Kada ti se tijelo uzbudi
Kada ti oči dobiju posebnu iskru
Znaj, znam da ti on znači.
I kada te on napusti
Kada ti izgovori sve nemilosrdne riječi
Kada ti okrene leđa
Znaj, znam da bi mu ti oprostila.
I znaj
Da bih ja tebi oprostio sve
Jer znam da ga voliš
Znam da te ta ljubav boli
A znam i kako je kada te neko ne voli.
Znaj, nevoljo moja
Tvoje suze su za mene propast
Tvoj jecaj je za mene bol
Tvoje oči su za mene biseri
Znaj, nevoljo
Znaj da te volim!

Nema komentara: