Translate

ponedjeljak, 23. studenoga 2020.

Sanela Ramadanović-Softić


 NE-ŽELJENA (un-wanted child)               2020.god
 
Ime su mi dali, nisu me ni upoznali.
Nisu ni željeli,jer me nisu htjeli.
Odrekli su me se lako,
kažu-mora tako.
Zašto,pitala bih rado,
želite da uništite moje srce mlado??
Zar me ne volite ni malo,
zar vam do mene nije stalo???
 
I ja sam željela da budem kao drugi,
da doživim svoj život dugi.
Da idem u školu i budem đak prvak,
da učim slova i rešavam zadatak.
Da završim faks i postanem neko,
da s koferom u ruci,
putujem daleko.
Da sjutra postanem supruga i mama
da nosim šešire,kao prava dama.
 
Sve te moje želje prekinuli ste u trenu,
Kad ste odlučili da spadam u"ne željenu".
Ali,ne krivite mene,što mi Bog podari
osobine žene,a ne tijelo momka,
za kojim uzdiše svaka djevojka.
Niste me željenu,još od starta,
kad ste saznali da sam slavljenika
"Osmog marta".
 
Pa roditelji moji,treba da znate,
da je grijeh što me ubijate.
Jer,Bog je stvorio muškarca i ženu,
a ne sina i "ne željenu".
 
Treba da se pameti prizovete,
da probate da me zavoli te,
da mi šansu za život date,
da i ja osjetim ljubav mame i tate.
Ne tražim vam ništa više,
samo da za mene vaše srce diše,
Meni treba ljubavi i pažnje,
da od toga porastu moje ruke male
.




STOP NASILJU NAD ŽENAMA – POŠTUJ ŽENU!   2020.god

 
Crveno za ljubav, za sreću, za ženu,
crveno da pokaže svu ljepotu njenu.
Haljina i štikla za njene noge vitke,
a karmin i lak,za njen karakter jak.
Za svu njenu ljepotu, crveno je tu,
za nježnost i dobrotu.
 
Svaki čovjek želi sina,
da sjutra bude glava kuće svoje,
da žena i djeca budu dio porodice tvoje.
Poštuj ženu, kao majku svoju,
kao nekog ravnog sebi,
kao sjenku svoju,
koja cio svijet vidi u tebi.
 
Ne podiži glas, a ni ruku,
ne daj Bože,
jer Bog vidi svaku suzu
i modricu ispod kože.
Ne pokazuj svoju snagu,
punu bijesa,
zbog života u kom se nađeš,
nek te njena ljubav tjera,
u svemu,razumno da se snađeš.
 
Da ne trpi uvrede i poniženja,
koja čuje,kao da je stvarno tako,
da je kona ne ispituje,
ono što odavno već zna svako.
 
Očevi!!!!!
Poštujte od rođenja,
 više svoje kćeri
i učite ih da se bore za svoja prava,
ne pravite od sinova zvjeri,
koji na slabijem,bijes ispoljava.
 
Muževi!!!!
Čuvajte bolje onu,što brine za vas
i za vas pere,čisti,kuva,
jer žene ne trebaju ,
za udarce da služe,
ljubavlju se porodica čuva.
 
Ne dozvolite da zbog vas zamrze,
najljepšu crvenu boju,
koja može i krv da predstavlja,
jer time se ljubi lako gubi,
a još brže-gubi i zaboravlja.

Nema komentara: