Translate

nedjelja, 22. studenoga 2020.

Rade Pantelić


NE KVARI LEPOTU ŽENE                      2021.god
(Pesma posvećena borbi protiv nasilja nad ženama)

Ja sam lepo devojče u majke,
za ljubav sam od Boga stvoreno,
u amanet i Bog je rekao,
da u sreći budem i voljeno.

Da sam kao Vila sa planine,
vita stasa rumenih obraza,
Sposobna sam kao i muškarac,
um da dajem i to nije fraza.

Stvorena sam da budem i majka,
da se rode naša pokolenja,
nežnija sam od svakog muškarca,
jer u meni samo jeste žena.

Ti si jači a ja sam nežnija,
ti si čovek ja kraj tebe žena,
nemoj da te modrice proklinju,
ti bitango ljudskog pokolenja.

Nemoj ruku da dižeš na mene,
lavica sam braniti se mogu,
uvek budi čovek od pameti,
za taj dar se ti zahvali Bogu.

Nemoj moju lepotu da kvariš,
modricama ili rekom suza,
imaj manir budi pravu čovek,
za rime ću biti tvoja muza.

Ja sam cvetić što za tebe cveta,
uvek prelep kao u proleće
Nemoj da mi hirove i patnju,
lice kvari modro plavo cveće..

Nemoj piti, nemoj se kurvati,
bahatost je uvek loša mana.
što ka svađi mnoge vodi često.
Kao đavo skoro svakog dana.

Zato ružu jenu malu kupi,
il’ u polju ti cvetić uberi.
Neka kuća od ljubavi blista
i obasja naše rajske dveri.


STOP nasilju nad ženama!                  2020.god
POMAGAJTE LJUDI !

 Perem i peglam, ručak dobro kuvam,
decu sam rodila, ponos da je svima,
a muža kraj mene u krevetu svom,
kao divlju zver, bes često uzima.
 
Ako se nasmejem kurva mi govori,
ako ga zagrlim, pobesni još više,
ako ga poljubim tada se razjari,
kada modricama po mom telu piše.
 
Mnogo sam mu puta oprostila sve to,
a život polazi dok modrice lečim,
često sam tako kao krpa za pod,
dok mu noge ljubim i u bolu klečim.
 
Opraštam već dugo, a ne želim više,
jednom se mora promeniti ovo,
pa nije muškarcu niko dao pravo,
da jedini on, drži kućno slovo.
 
Želim da volim i budem voljena,
želim da sam neko u krevetu svom,
želim da u sreći dočekujem noći,
želim da mi ljubav, ukrasi naš dom.
 
Ne želim batine, psovke ii ćuške,
ne želim ljubavni životinjski blud,
pa žene je žena stvorena za ljubav,
ko tako ne shvati mora da je lud.
 
Želim da budem to što mi pripada,
žena kao žena što potomke rađa,
želim da život, pun bude radosti,
a noć u krevetu i od meda slađa.

Nema komentara: