Translate

utorak, 24. studenoga 2020.

Zana Coven

STOP NASILJU (mi to možemo) 2020.god
 
Neću ti nikad dozvoliti
Da budem tvoja žrtva
Ili lutkica za igru
Koju ostavljaš ili uzimaš
Kako ti se prohtije
 
Znam ja kako ću od tebe
Napraviti savršenog
Malog lutka kojeg
Ću oblačiti i svlačiti po želji
Hraniti ili izgladnjivati
 
Odavno sam naučila anatomiju
Dolaska i odlaska, napuštanja
Nemarnosti ignorisanja
Bolje znam gdje i kad udariti
A da to nije medju noge kukavički
 
Za tvoje mišice ne hajem
Tu su oklagije, tave, tepsije
Metle i motoruge
Jezik ti lako zavežem
Pa znaš koliko je dug naš ženski !!!!



 NOŽ                                2020.god

 
Govorio si
Da me voliš,
Da sam zjenica
Oka tvoga
 
Pričao si
O sreći
Koja će kao
Rijeka teći
 
Jedna riječ,
Ljubomora,
I kao rijeka
Poteče moja krv
 
U crveno
Se obojiše
Bijeli cvjetovi
Moje ljubavi
Za tebe
 
 

Nema komentara: