Translate

utorak, 22. studenoga 2022.

Branko Tompić

"MILOST ŽIVOTA"                     2022.god

Moje tijelo izmrcvareno,
golo,
više nije pružalo nikakav otpor...
...oni nisu prestajali,
redali su se jedan za drugim,
satima,
prljavi,
pijani,
smrdljivi, 
hladni ,
bešćutni 
i pjevali dok su čekali svoj red u hodniku,
smijali su se govoreći kako će " napuniti " kurvu,
pa će je " upakovati " u celofan 
i poslati u Zagreb.
Polusvjesna  nisam imala snage ni zaplakati,
suze nisu tekle,
tekla je samo krv iz kuta usana,
od udarca šakom bradatoga stvora
kojemu se nije mogao "dignuti"....
Od svih njih zapamtila sam jedno ime,
glas,
upamtila lice.
Vidjela sam oči koje i danas susrećem u gradu...
Prijavila sam ga,
policija ga je saslušala,
nije pronašla dokaze,
a on je rekao da u studenome nije bio u Vukovaru te priložio dokaz,
potvrdu,
da se tada " lečio na VMA"
u Beogradu.
Moji su poubijani  po ulasku četnika u grad,
njihova tijela do danas nisu pronađena,
a ja sam kao prognanik ostala sama u Zagrebu,
dok nisam rodila sina...
...pitali su me za ime oca,
šutjela sam,
pitali su me još mnogo toga,
a ja sam molila
i danas molim,
da pri susretu sa svojim silovateljem ne uzmem pravdu  u svoje ruke,
zahvalna za milost života
koju je Bog dao mojemu sinu i meni!

Nema komentara: