Translate

utorak, 22. studenoga 2022.

Milena Ristić


PISMO MOJOJ ĆERKI             2022.god

Tebi koju volim od sebe više,
pišem, pišem jer želim
da znaš da si jaka!

Jača od mene,
bolja od mene,
pametnija od mene!

Ne želim da trpiš,
ne smeš da trpiš,
ni zbog koga,
a najmanje zbog sebe!

Vrediš jer postojiš,
jer ćeš biti žena,
jer si ćerka!

Niko ne sme da te ponizi,
niko ne sme da te povredi,
da pomisli da te udari!!!
Ja sam tu!

Učiću te da možeš sama,
lepše je u dvoje
ali ne na silu.

Učiću te da možeš sve,
kad želiš,
kad imaš ljude koji te vole,
nebo je granica.

Učiću te da možeš svuda,
niko ne može da te veže za sebe,
niko ne sme da te veže za sebe!

Daću ti ljubav, neizmernu,
jer samo tako ćeš je prepoznati u drugima
ljubav se ne uči!

Ja, koja sam majka, ćerka, želim da znaš:
ti kao žena vrediš ceo svet,
ti si stub i niko, nikada
neće to da ti uskrati!
Ne dam!!!
Nisi ti kriva

Nisi ti kriva što si bila mlada,
što si volela, tražila princa
na belom konju,
nisi ti kriva žto si se dala,
a on ti je uzeo slobodu!

Nisi ti kriva što si govorila
sebi ,,Biće bolje!,,
Što si ćutala istinu svima
znajući da je samo gore.

Nisi ti kriva što ti haljina lepo stoji,
zbog osmeha prolaznika i muških lepih
manira,
nisi, ali ipak si nakon svakog šamara
sebi govorila ,,Možda i jesam kriva?!!“

Što je ručak bio hladan, omiljena
košulja prljava ili si htela vreme za sebe,
Modrica sledi, ipak si ti žena
moraju svi i sve da bude ispred tebe!

Najmanje si kriva što si ustala i otišla,
što si rekla sebi da zaslužuješ bolje,
Jaka žena trpi mnogo ali zna kada mora
da se sakupi i da jednostavno, ode!

























Nema komentara: