Translate

utorak, 22. studenoga 2022.

Danaba Hodžić


PITAM SE ČEMU 2022.god

Pogledaj, koliko toga je divnog oko nas
Zeleni se i plavi
Svetlošću životnom obasjan
Svet
Pogledaj,
Talasa modro more
Kapljicama pršti, presijava, šušti
U igri ludoj u penu se stvori
I vetar nosi mirise iz bašta
Odzvanja sa ulice, grad se jutrom
Budi
I neko se smeje, valjda srećni
Ljudi
Samo smo mi
Dve beživotne duše
Sklupčani u tami
Svoga jadnog bića
Mračnim se mislima poigrava mozak
Pitam se čemu
Sve
Čak život, čemu
Mirišeš na piće, što ti razum uze
A ja na suze, tvoj znoj
Moju krv
Cele su me noći tvoje snažne ruke
Koje nekad voleh, dok su me nosile
Do postelje meke,
Mrzele i vukle
Poznam sve ivice, zidove i čaše
Ove mračne špilje, koji domom zovem
Čemu
Pitam
Čemu
Lagala te nisam
Svu ljubav što nekad gajih kao cveće
Počupao si grubo
Rasuta po podu, leži mrtva ljubav
Izmešana s' krvlju, haljinama mojim
Zašto
I kada se ljubav u mržnju pretvara
Tiha sam
Tek dišem
Nisam, a niti ću biti više
Ona slatka mala
Čije su se oči sastanku sa tobom radovale
Ludo
Ni ti nisi isti
Otkrila sam noćas
Da u tebi zivi monstrum, ljudsko čudo
Vidi
Oko nas je život, zeleni se, plavi
Osunčani osmesi ulicama šeću
Samo je u nama useljena tama
Muk, mržnja i beda
Čemu
Odgovora nemam
Sklupčana u uglu
Slomljena i tužna
Ugašenih snova, bez glasa, bez želja, tek
Tiha do bola, dremam.

Nema komentara: