Translate

petak, 11. studenoga 2022.

Ljiljana Radojković Jovanović


 NEMI KRIK                        2023.god

Bacio si me ko prljavu krpu,
blatom mazao moje plačno lice.
Nisam više bila tvoj nežni krin
sad postala sam rob i ružan klin
o koji kačiš svoj pijani hir.
Sve suze,strah i bol postaše moj am. 
Samo se pitam: „Zar te nije sram?!“



ŽENA 2                                     2022.god

Prelepa ženo ostavljena,
tanana brezo zelena,
tvoja se vrela otvoriše.
Iz tebe proključa lavina strasti.
I dok tvoje telo treperi u ritm
strastvenog tanga,
duša ti krvari i pati.


ŽENA

Ja nisam duša bezgrešena,
znam da nisam.
Nisam ni ptica što
slobodno leti.
Nisam ni žrtva
niti dželat...
IPAK
znam da sam obična duša,
ljudska i krhka, i lomna,
ptica što nije i ne želi
kaveze za zlatne.
Žena sam, samo,
obična.
Čas smela,
ponekad slaba,
al' ipak hrabra.
I često neshvaćena.

Nema komentara: