Translate

subota, 19. studenoga 2022.

Zorica Banić


MOJE IME                                       2023.

Moje ime je nevolja.
Nevoljno ulazim u svet oštrih reči
punih krvavih očiju
i ne zadržavam se više ni tren
na žiletima tih uvreda
što ledile su me i razbijale.

Moje ime je sreća.
Imala sam sreću
da je Bog posalao pero
da me sastavi
i učini me opet sobom
drugačijom, novom, pokupljenom
od sitnih ledenih stakala
što su se na toploti ljubavi stopila u mene

Moje ime je ljubav.
Imala sam sunca u sebi da nastavim da volim
svaki lep cvet, pa i onaj ružan
nalazeći njegov pravi miris,
svako novo lice,
dok sam starom oprostila
sve njegove namrštene linije koje
su se bezobrazno razvlačile po licu
svaki put kad bih protivrečila.
Starom sam licu oprostila
sve mržnje u očima
i tamo ih ostavila leteći u svoj novi svet,
jedini koji postoji,
pun novih lepih lica
koja su iscrtala osmehe i oči pune iskrica
kad me ugledaju.

Moje ime je sreća.
Ja je sa sobom nosim
i tebi dajem
da traje, da neumoljivo traje,
da traješ, da trajem.


PROMENA                      2022.god

Hrabro koračaj, dušo mila,
mnoge si tuge preko srca preturila,
a sad je došlo vreme da zaboraviš kiše,
nema ih više.
Veruj i život ti snagu daje da
ispred tebe samo sunce je.
Nisi izgubila, imaš sebe
svoje jako srce,
svoju volju od planine veću
svoju ljubav prema svemu,
svoju decu, svoju sreću.
Samo napred, snago,
sve je ružno iza,
a ispred tebe se prostranstvo plavo prostire
da tvoje snove čuje,
da mu poveruješ,
da uz tebe je,
za tebe je, dok dišeš
nema, nema više kiše.
Promena u doboš udara,
oko nje ljudi skaču, ljudi plaču,
a ti se sa njom rukuješ,
nakon što je palice odložila i
sa tobom se složila
da je kasnila,
jer za nju spremna nisi bila,
a sad te je kao najboljeg prijatelja zagrlila.

 

Nema komentara: