Translate

ponedjeljak, 14. studenoga 2022.

Mateo Balaban


NASILJE                                  2022.god

Metalni dio kaiša
zaustavio se na usnama.
Počela je krv teći.
Možda sam prekuhala hrenovke.

Keramička vaza
pogodila me u rame.
Imam veliku modricu.
Možda sam previše usisavala.

Vršak drvenog križa
u letu razbio televizor.
Jedva sam uštedjela za njega.
Možda sam preglasno molila.

Naš sin se danas vratio
blatnjav iz škole.
Pijem normabel jer sam kriva zbog blata.
Danas mi je razbio arkadu...zbog blata.

Predugo sam pričala sa prijateljicom.
Toliko sam se smijala, baš je volim!

Našamarao me jer je mislio da ga varam.
...možda na krivoj adresi račun plaćam!

Danas...
Danas...

Danas...uzimam nož,
zabijam ti ga u srce!
Danas dragi moj;
patiš samo ti!

Danas dragi moj
tvoje suze ne vrijede...
Kao što nisu vrijedile moje,
koje su niz obraze padale zbog tebe!

Mali i ja odlazimo!

Kuhaj si hrenovke sam!


Nema komentara: