Translate

srijeda, 16. studenoga 2016.

Gorka Vlaović

NA CESTI

Bila sam žena
bila sam sama
Stajala na bijeloj crti
ceste
okrvavljena i u ranama
modricama i raščupana.
Sijevala je kiša kroza me
otkrivala bljeskovima
moju krv.
Nitko nije htio stati.
Nitko mi nije htio pomoći
Udaljavali su se farovi
i čule sirene auta
kojima sam stajala na putu.
Metlice brisača
brže su mlatile
zaobilazeći me.



VLASNIK

Da vas upoznam s Njim.
To je moj vlasnik.
Ne, on je vlasnik mene.
On me plaća,
ja ne zarađujem.
On troši na mene,
ja sam njegov trošak.
On je uzeo moje subote,
on je uzeo moje nedjelje.
On je uzeo moje mise.
On je uzeo moje ručkove.
Uzeo je moja jutra.
Uzeo je moja popodneva i večeri.
Uzeo je mom sinu
ručak prije škole.
On plaća moje tablete za glavu.
On plaća mog psihijatra.
Njegov mobitel viri stalno
iz moje ruke.
Njegov mobitel je ukras
kraj mog uzglavlja.
Mom muškarcu on je uzeo
ljubavnicu.
Mom prijatelju, prijateljicu.
Krivo zaključujete.
Ja nisam kurva.
Ja sam menadžerica.
I svejedno, sad sam na ulici.

Nema komentara: