Translate

srijeda, 16. studenoga 2016.

Duška Mušić

SVITANJE

rekao si ne cmizdri, sve žene hvataju na suze
nerviraš, ista si kao i svaka druga ...
posušila ih, zgazila, zvijezde zjenicom gađala
mrakom tišinu suzila, zoru kapima okapila ...

rekao si ne cendraj, podnesi malo boli
gadljiva si, ne budi kao zadnje žensko...
jecaje zavezala u babinu maramu
stisnula dušu u zobnicu zlokobnu...
čekala da okiši pepeo u meni, lutajuć do hada i natrag

rekao si ne ljubi me, ni jedna od vas nije iskrena
prodajete se za sitnu lovu, ne voli me i ne diraj
i šta ima za ručak... rukama hvatala zadnji sjaj
mazala hladan zrak na rano jutrenje,
prala se u ledenim brzacima
okajavala trud svoj bačen uzalud

hranu na stol stavljala, kao svaka druga žena
drhtala od suza utišanih, kao zadnje žensko

i volila i ljubila negdje daleko, daleko
daleko od ovoga moga svitanja ...




I JA SAM JEDNA OD NJIH

koja je gledala nebo
sa pola oka
na drugu polovinu
navukao se otežali kapak
modrožućkasti

i

ona koja je
naučila plakati
tiho najtiše
da nitko ne čuje
da ni samu sebe ne čuje

jedna od onih
koja je postala imuna na bol
koja je
stavljala tamne
sunčane naočale

i

podavala se iznova u mrkloj noći
radi mira u kući
prije nego bi plavetnilo oko oka iščezlo
i kapak se vratio na svoje mjesto

lagala sam beskrajno i predivno
svima i sebi
samo bi neki ludi damari u duši
lupali do beskraja

i

ubijali me
više od suza više od boli
više od ljubavi
više od udarca

prokletstvo !!!
kao da duša uopće postoji !!!!

i ja sam bila jedna od njih

više ne podnosim žene koje ljigavo  tuguju, oplakuju, pjesmom ga zovu, kidaju vene, krvavim koljenima i masnicama mole da se vrati...ne mogu podnijeti da se žene prepuštaju, lažu, skrivaju ga  i traže da netko drugi njima donese život... zaborave da one žive i da one mogu, da one hvataju zvijezde i da nema tog lovca koji će njima dati svoj plijen...

zaborave da se mogu jebati i zabavljati, da ne moraju sve reći na ispovijedi, da im grijehe i onako nitko neće sprati...da će svakako, na kraju krajeva, grešne, manje ili više jadne - bezgrešno skončati...i boje se vibratora, muževa, popova, ljubavnika, šefova...a, zapravo sve je to isti kurac, ne treba se njega bojati, njega samo treba okrenuti na pravu stranu, sebi u korist...i biti sretan...

žalim sve one žene koje nisu imale sreću kao ja…da postanu ptica koja je umirala stoljećima tiho jecajući ... na kraju, razrušena i slomljena, okovana, umrla zajedno s njime i sagorila u pepeo i prah… nakon nekog vremena, koje je potrebno za uskrsnuće,  skupila je  svoje prašnjave krpice, svoje masnice, svoje silovane rane i krenula dalje…postala i ostala svjesna da na ovom svijetu ništa nije bezrazložno - osim muških udaraca …
meni je dano mnogo…mogućnost da tražim i da znam što tražim, a to je doista mnogo...znam da je još negdje ostalo ljubavi  za mene ... bez ožiljaka, krvi  i straha ...
danas ja jesam zadovoljna žena koja ne traži previše, zadovoljna sa ovim što imam ...
ali opasno njušim ...

vjerujte mi, kada kažem da je ovo priča o ljubavi ... znam o čemu govorim ... jer, i ja sam bila jedna od njih ...

2 komentara:

Nasljednica kaže...

....uh...predobro..... kao ciljano posebno me dojmio predzadnji odjeljak, onaj veći.....koliko istine, kako dobro opisano, ono do dna u milimetru duše.....jadnici su to, jadnici, a one ..... neću napisati.

Sanja Kozlica kaže...

Tvoje stihovanje i pisanje pogađa onu najtananiju iskricu bića.
Nadam se da ću te uskoro slušati i uživo! Sanja Kozlica
LP