Translate

srijeda, 16. studenoga 2016.

Nevenka Šarić


NEKA ME NETKO PREVARI   -2017.god.

Neka mi netko pokaže
kako se brišu riječi one tamne
potopljene
u prolivenoj tinti mrkle noći
neka me netko pouči kako utopliti taj glas
što ledi pogled u vlažnim zjenama
i pušta da srce klone pod otiračem prevarenih sanja
neka mi nebo obasja makadam zavjeta kojim bih krenula
i objasni
zašto su kiše uvijek pomiješane s tugom
ne rominjaju više
teku po njedrima bez prestanka
i otkad u koracima zore stanuje samo ljepljiva magla
i zašto se u ispovjedaonici života samo šuti
zašto se ne vrisne
pa vriskom razbije kameni oblak koji ranjava svijetlost
zašto se nemoć ne uguši
u samo jednoj jedinoj prelivenoj čaši
ili jednostavno ode
onim sunčanim rubom šume koji napaja dušu
gdje odavna posjekoše vrbe a krošnje jasena dodiruju nebo

neka mi nitko, baš nitko ne govori
da ne postoji malena ptica iza zastora bola
koja pjesmom razvlači oprost

neka me barem netko prevari
da postoji zaborav.




SPOZNAJA CRNA KO JAMA    -2016.god.

On izlazi s kletvom
odnosi otkucaje sata
njene zgrčene usne
gutaju zlokobna vrata

miriše tamjan, krv vlastitu kuša
pokrovom hramlje duša

u sudaru plime i oseke
sunce je zasula tama
nemoć bršljanom povija
spoznaja crna ko jama

među razbijena stakla
cijedi se život iz pakla

motri trome oblake
modrinu uzima rukom
purpuran privid i leptire
doziva slomljenim mukom

na rubu svijesti, guši je soba
možda je bačena pored groba.

Nema komentara: