Translate

nedjelja, 12. studenoga 2017.

Boro Polonijo

SAMA

Sama,
A okružena ljudima,
U glavi košmar, drama,
Tjeskoba u grudima.

Okrećeš glavu, ne vidiš izlaz,
Panika u tvojim očima,
Tražiš spasonosni prolaz,
U mrkim hladnim noćima.

Strah se uvukao u tvoje tijelo,
Noge ti posrču, klecaju,
Pogled skrivaš pod velom,
A glas ti se gubi u jecaju.

Zazivaš Boga,
Milost i pomoć tražiš od Njega,
Kad nemaš nikog svoga,
U samu sebe bježiš od svega.



TRAŽIO SAM TE

Tražio sam te u snovima,
Tamo nisi dolazila često,
Ko´da si mi htijela reći,
Da ti tamo nije mjesto.

Tražio sam te i u krošnjama,
Gdje se ptice gnjezde,
I još višlje, puno višlje,
Gdje stanuju zvijezde.

Ali gle!
Našao sam te u svojim pjesmama,
Upletena u rijeći među rimama,
Sretan sam i mnogo mi znaći,
Što znam gdje te uvijek mogu naći.

Nema komentara: