Translate

četvrtak, 9. studenoga 2017.

Sonja Kušec


GLAVA IZNAD VODE             2021. god

Budi kamen!
Da na tebe stanem
pa da glavu dignem
visoko iznad vode.
Budi dubok,
budi mračan,
budi nijem!

Da u tebe bacim
gorčinu, tugu, bijes.

Da još jače
zasvijetlim.

Da se bolje čuje
kada zapjevam.

Budi sve što želiš!

U svakoj tvojoj želji
ja ću znati
jednu svoju prepoznati.

 

NA ULICI                          2019.god


On
ljutito baca cigaretu
žar u zraku
opisuje krivulju bijesa
varnice slijeću
podno njenih nogu
varnice joj slijeću
na skupljena ramena

Ona
spušta glavu i zuri
u grudi
u asfalt
u vrške cipela
kosom je sakrila lice
od mene
slučajne prolaznice

Ali strah izbija iz nje
ne može ga skriti
zna da su noć i ulica
nepouzdani saveznici
kada dođu kući
kazna tek je čeka
i tko zna zbog čega
teška ruka njenog čovjeka




UPLAKANA NEDJELJA      2018.god


Ponekad se stvarno začudim
kako to da ne čuješ
dok vrištim od samoće?
Kako to da ne čuješ
dok urlam tražeći te?
Zar stvarno ne čuješ
kada te opsujem,
jer si me natjerao
na mržnju, a volim te,
na prijezir, a želim te,
na kletvu si me natjerao,
a trebam te.

I onda, bez jecaja,
bez upozorenja,
suze same krenu.
Klize niz obraze
i padaju na stol,
u tanjur juhe,
u porciju tišine,
u moj život
kao prstohvat gorčine.
Otarem ih dlanom, začuđena,
i glasno upitam:
„Zar vas još imam?“


POSLIJE TEBE            2017.god

Poslije tebe
mogao bi me voljeti
samo neki šaman,
vrač, čarobnjak
ili iscjelitelj
obdaren
čudesnim moćima
da liječi neizlječivo,
da vida nevidljivo,
da popravlja nepopravljivo.

Poslije tebe
mogao bi me poželjeti
samo pustinjak neki
zaluđen samoćom,
istraživač Pola,
umrtvljen hladnoćom,
fakir neki
kojeg neće boljeti
kada se priljubi
uz moje bodljikavo srce.

Doista,
poslije tebe,
ovakvu mene,
bi li itko
htio voljeti?
Šumu crnu,
pustopoljinu jalovu,
ljusku praznu,
od kostrijeti
izatkanu.


Nema komentara: