Translate

nedjelja, 12. studenoga 2017.

Ljiljana Šiljak


DANAS IZGLEDAM RUŽNO    2018.god

Danas izgledam ružno.
Boli me glava.
Ne da mi se ustati iz kreveta.

Ručak neću skuhati.
On opet neće doći.
Ma neka ide s kim hoće
Neka pije, neka!

Ma on samo gleda
Fufice nabrijane.
Neće ih dirati. Neće!

On voli mene
I vratit će se kući.
Skinut će smrdljivu odjeću
Od cigareta i vina.

Onaj jeftini parfem...
Ma samo je glumio pred
Frendovima zaboga.

Voli me i doći će
Još prije ponoći.
Skinut ću ga i spremiti u krevet.

Skuhat ću jaku kavu.
Leći kraj njega tiho
I čuvati ga do jutra
Jer bit će mu zlo.

Sutra će ostati kraće.
I bit će samnom
Na jutarnjoj kavici.

Sutra neće imati love.
Ja ću posuditi od susjede
Skuhati dobar ručak.

Sredit ću se za njega.
Najboljeg čovjeka na svijetu.
On me voli i jako smo sretni skupa!


NEMOGUĆA ŽENA                 2017.god

I sada se pitam- voliš li me?
Dok daruješ mi najljepšu haljimu
Da blistam uz tebe
Umjesto zlatnog lanca
oko tvoga vrata.

Stalno me upućuješ;
Kako biti lijepa,
Kako kuhati, spremati,
Djecu čuvati,
Jer ja,eto, ništa ne znam,
Ma zapravo znam, ali ne trudim se.

Da li da ti zahvalim na tome,
Kad nesretna sam?
-Nezahvalnica -  kažeš,
Pa odlaziš i ne vraćaš se dugo.
Kad nađeš me uplakanu,
-Da dramim -  kažeš,
jer te optužujem bez veze.

Bacaš stvari,
Svijaš mi ruku da te ne dotaknem
Kad za oprost te molim
Samo da ne odeš.
Ja stenjem, a ti gnječiš mi lice,
Jer nikad me udario ne bi,
Kako mogu biti tako glupa
Da želim razvod, ja nesposobna,
Tako jadna,beskorisna.

Sjedam u kut i plačem.
Skrivam istinu.
Ja samo ne znam biti bolja.
Ta tko bi me ovakvu htio?
Mene tako nemoguću ženu!

Nema komentara: