Translate

četvrtak, 9. studenoga 2017.

Katica Tomek


UBIO SI ME ŠUTNJOM              2023.god

ubio si me šutnjom, bezdušnom mjesečinom u pogledu,
ubio si grubošću komadiće duše, nije bilo krvi,
u mračnim noćima nestalo je zvijezda, okusa nade, života,
previše toga se izgubilo u ponorima bez dna,
zaboravljene nježnosti ostale su zgažene na mokroj cesti,
kao prebijena pseta…
ubio si me šutnjom, bezdušnom mjesečinom u pogledu,
ostavljena tako na nekoj usamljenoj stanici
nisam znala kamo krenuti, nisam mogla plakati,
niti željeti bilo što..

GLUHA NOĆ                  2020.god
 
noć je hladna, a zvijezde krvare  od izrečenih riječi
oštrijih od oštrice noža...
povratka nema i to boli
a trenutak je nijema slika, prazna soba bez izlaza
i vani nitko ne zna
da je ubijena krhotina duše pogledom hladnijim od leda,
upravo tu u blizini, u stanu čiji je kućni broj poznat mnogima,
u ovom kvartu punom zelenila i velikih trgovačkih kuća...
dižem se s poda, udarac je bio nemilosrdan i precizan,
glumim ponos ostatkom snage u sebi,
a grumen tjeskobnih misli valja se i valja nizbrdicom svijesti,
zatrpat će lavina olovna, bezlična, svaku nježnost čuvanu dugo...
a noć je hladna i zvijezde krvare beskrajno od izgovorenih riječi,
oštrijih od oštrice noža...



NE UDARAJ ME              2019.god

ne udaraj me,
to boli u svim postojećim nijansama boja,
pusti me iz ove mračne sobe,
ugušit ću se
u slapovima nekih nepoznatih strahova,
pusti da odem,
umorna sam i ljubav je postala teret ,
prazni paket bez ukrasa…
kiša nepotrebnih riječi ispire mi misli ,
zaboravi me ,
pusti da zaboravim grmljavinu tvog bijesa
kojem ne znam razlog
mrak je,
krhotine razbijene sreće
staklo su na putu kojim hodam
i stopala mi krvare…
ne udaraj me,
ne traži razlog za nove grubosti,
važno je da ljudi ne doznaju,
sramim se i zvijezde na nedokučivom nebu
bodeži su ljubičasti, oštri…
sreća je na podu ove zlokobne sobe
razbijena u tisuće komada,
hodam i stopala mi krvare,
ostaju tragovi
ne udaraj me više,
ljubav je mrtva ptica  na mokrom asfaltu
u jesenskoj noći.





STARICA                          2017. god

U sumračnom kutku ulice  sjedila je često s kiticama cvijeća u krilu
za prodaju,
tek malo ju je prolaznika primjećivalo, još manje kupovalo njenu robu,
redali su se u nizu dani dobri loši, navike su način da se opstane,
svemir se ponekad ljutio i čuvao tajne neke,
mnogo je kitica cvijeća završilo u smeću, neželjeno…

ranjeni trenuci u noćima nedefiniranim ponekad vrište,
snovi su prah i slapovi tešku što ostaju živjeti u dubinama
i dok se u svijetu vode ratovi, egzistencijalna tjeskoba je uobičajena,
na istome mjestu umorna starica još ponekad pokušava prodati koju kiticu cvijeća…

slika je to zagrebačkih zora i predvečerja,
možda je više od života, možda manje, razumijemo sve manje toga,
nestaju bez traga ljubavi , eterične i one strasne,
podvlače se crte,
bilo bi tako dobro da je pjesma rijeka zelena što odnosi neželjeno..



Nema komentara: