Translate

četvrtak, 30. studenoga 2017.

Kamelija Habulin

BONTONI I BALONI

Svaki dan doručkujem
tvoju uglađenost i pristojnost
ručam tvoje pravilnike i zakone
ali do večere
ja sam i dalje ona koja jesam
pa me nagrađuješ osudama
u odmjerenom tonu

Dan za danom
oreš mi grudu
uokviruješ obline
svojim uglatim slovima

Bez argumenata
dokaza
i činjenica
pred tobom je biće bez glasnica
kakvo si želio, kakvo si stvorio
gluplje od glupana
manje od crva

Ali jednog dana
naći ćemo se u ringu
bez odjela i šešira

Moja stopala izgazit će
tvoje pravokutno tijelo
zubi izgristi
tvoja uglata usta
nokti iščupati
kockaste ti udove

I kad od tebe
ne ostane ni grama života
pojest ću te
kljunom strvinara

I vidjet ćemo onda
tko je jači
tko je veći
rječiti intelektualac u mjeri
ili pobješnjela šutnja u zvijeri






Nema komentara: