Translate

nedjelja, 14. studenoga 2021.

Miroslav Mišo Bakrač


UZVIKNITE STOP NASILJU                2023.god

Pamtim svoga starog deda,
sa sjajem srebra preko kose,
za ruku se s bakom drži
dok godine brojne nose.

I moj otac, vitez pravi,
moju majku nežno gleda,
od svakoga zla je čuva,
i nikome na nju neda.

Svoju kćerku, mezimicu,
voli, grli i miluje,
nikom neda ni popreko
da je okom pogleduje.

Naučio otac mene
da s ljubavlju gledam ženu,
da prema njoj budem nežan,
i poštujem ličnost njenu.

Jer žena je centar sveta
i kapija od života,
pa sve ružno prema ženi
greh je pravi i sramota.

Okrenite se ljudi ženi,
srcem i žarom u venama,
uzviknite gromoglasno:
STOP NASILJU NAD ŽENAMA!


STOP NASILJU               2022.god

Bog je stvorio kapiju sveta
Kroz koju ljudi ulaze u život
Stvorio majku, kćerku sestru, ženu
Sagradio najlepši životni plot.

Svu ljubav sveta podario njima
Učinio ih simbolom ljubavi jake
Kod njih se sva ljubav rađa i prima
One su izvor radosti svake

Stvorena za ljubav žena se voli
Ona čoveku ljubav pruža
Bez nje bi život bio pustinja prazna
Nedodir sreće, besmisao suza

Stanite pred sebe ljudi, neljudi
Volite ženu ne nanosite joj bol
Nek se u vama savest probudi
Nek vam žena postane ljubavi simbol.



BOŽANSTVENA ŽENO                 2021.god

Svi su mi snovi upućeni tebi,
u mome srcu ti si sreća trajna,
smisao života u kome caruješ,
božanstvena ženo, lepoto beskrajna.

Ličiš mi na staro opojno vino,
kao zora si, treperava, sjajna,
blagi lahor koji sparinu razlaže,
božanstvena ženo, lepoto beskerajna.

I mirisne ruže klanjaju se tebi,
raskošne zore, predvečerja bajna,
biserna voda koja umor leči,
božanstvena ženo, lepoto beskrajna.

Od najlepših čari koje život nudi,
tvoja je lepota k'o potka satkana,
daruješ sve ono što životu treba,
božanstvena ženo, lepoto beskrajna.

Svi moji snovi i sva moja htenja,
bez tebe su prazni, u njih si utkana
sa tobom postojim, sa tobom živim,
božanstvena ženo, lepoto beskrajna.

 

 

Nema komentara: