Translate

ponedjeljak, 22. studenoga 2021.

Dubravka Mandić


STOP NASILJU NAD ŽENAMA                   2023.god

Pročitaj poruku na nebu

Kakav si ti čovjek , zar
ne vidiš slabu,
uplakanu ženu.

Stani čovječe, pogledaj
u nebo i ono plače...

Pusti ženu, da bude svoja,
da se smije , da pjeva
cijeli dan, da
zauvijek bude djevojčica.

Pusti je , ne diži ruke na
ženu, majku tvoje djece.

Njeno lice je šarenilom
okovano od bolnih rana
koje su napravile tvoje
teške okrutne ruke.

Stani čovječe, ne debljaj
rane , dok joj hladne suze
poput slapova teku.

Pogledaj još u nebo, zvijezdu
koja se gasi, to je ta dobra zvjezda koja te čekala ,
ljubila , a sada, sada
joj oduzimas Svjetlost i nadu
za život.

Jasna poruka piše ovog trena
na Nebu...

STOP NASILJU NAD ŽENAMA


DANAS ŽELIM BITI JAKA                2021.god

Izabrala sam dan kada
želim biti jaka, kada
ću reći,, Stop nasilju
nad ženama.,,

Danas sam izabrala dan
kada želim ohrabriti sve
pretučene, ranjene, ugrožene
žene, žene sa ožiljcima.

Danas sam ja žena, majka,
baka...zato sam odlučila
hrabro reći tko je žena.

Žena je čudo, žena ne okreće
leđa životu, ona ga živi ..
Postati ženom je dar
najvrednijih dragulja, samo
jednom se rađa.

Ona ima velike snove s kojima
raspolaže , a to je majčinstvo ..

Ona ima moć iznad svih...ni
OLUJA joj ne može ništa..

Danas zastupam svaku notu
žene, jer ja sam žena..

Neka prestane nasilje nad ženama,
jer one su ruže, koje
šire miris..
Ne čupajte im srce iz njedra,
ostavite ga za ljubav ..

Stop nasilju nad slabijim ,
Stop nasilju nad ženama,
Stop nasilju nad Boginjama,
Stop nasilju nad vrijednostima

S nasiljem nad ženama plašite
i mene..zato sam danas hrabra
kada iz sveg glasa kažem ..

Stop nasilju nad ženama...

Nema komentara: