Translate

subota, 20. studenoga 2021.

Marinko Marin Zekić


PJESMA UTJEHE                       2022.god


KONOPCEM LUDOSTI SPUTAN
POTKOŽNO ZARIVAN
MIRIS U SNOVIMA
OSMIJEH
REKLA SI TADA
MOŽDA NEKI DRUGI DAN
SA TOBOM
SVJETOŠĆU PLAMEN
KAPIMA GOVORIM
SA TOBOM
DANAS SAM TE GLEDAO
ČEKAJUĆI U PROLAZU
POKISAO
POGLED KAO BESKRAJAN DAR
SA TOBOM
DANAS SAM TE GLEDAO
BILA SI PLAKALA
PRIMIH TE
U ZAGRLJAJ
DANAS SAM TE GLEDAO
DANAS JE NEKI DRUGI DAN



EVA                           2021.god

Znam budiš se
i s tvojih usana mojih negdanjih
kaplju trepavice nečije
u jedan jecaj niječan od tebe ka tebi
znam
gladit ćeš u žednom naručju
kamene grivine lava prosjaka
dok moje vjeđe gutaju oporu medovinu
i ukoliko u ljubavi neriječit bijah
proklet i nerazumljiv muk
ja
i ako željezne kose mrsiš mi kroza san
poput rujanskih krijesnica
što zgasnut će za obnoć
u mojem magnovenju žuđena počinka nema
do onog kamenog
sanjam tebe dišem nedosanjana
tebi darovat san ću zauzvrat
jer
ljubav se ne uzvraća no plaća
znam

Nema komentara: