Translate

nedjelja, 14. studenoga 2021.

Snežana Liber





NEMOJ         2021.god

Nemoj oče moju majku tući
kada pijan iz birtije dolaziš kući.
Ona ti ništa kriva nije,
noćima i danima nad nama bdije.
Ranom zorom na posao te prati,
doručak da mi spremi u kuhinju svrati.
Na putu do škole u tišini kraj mene ide
u glavi joj teške brige.
Visoke škole završila nije,
težak joj život, oko skrivećki suzu lije.
Hrapave i žuljevite joj ruke,
usne stisnute od muke.
Gospodu služi, kuće im redi
da pomogne tebi i bude bolje meni.
Večeru skromnu sa ljubavlju nam sprema,
a tebe još iz birtije nema.
Kada dođeš oče
nemoj opet dići ruku na majku moju
nemoj povrijediti ljubav svoju.
Zar si zaboravio da si je sam odabrao,
odabranica tvoga srca je bila,
sina ti podarila,
sa tobom životu se veselila.
Budi čovjek kao što si nekad bio,
kada nisi otrov pio.
Kada se sa posla vračaš kući
kraj birtije kad prolaziš, nemoj ući!
Nemoj stari, nemoj reci samom sebi,
dobar otac i vrijedan suprug još živi u tebi.

Nema komentara: