Translate

nedjelja, 14. studenoga 2021.

Dina Franin

 


ON ODE                       2021. god

Misli “flešbekovi” na nasilje,
prvo od počinitelja,
zatim “lawyer-lier” odvjetnika
koji brane zločince,
i bogate svoje debele guzice
znajući da brane zlo.
“To je samo moj posao” reče jedan odvjetnik
koji je branio silovatelje na Savi.
“Ali znate ja imam djecu, dvije kćerke,
obiteljski sam čovjek.”
I silovatelji su obiteljski ljudi.
I silovatelji samo rade svoj posao.
Nacisti i fašisti kad su spaljivali i mučili Židove
zar su i oni samo radili svoj posao?
U prljavim ratovima samo se radi svoj posao.

Puno marljivih ljudi, sretna sam
što živim u radišnom svijetu!


PIJANA LUÐAKINJA

je za njega kosu oprala
i prestala piti.
Prijatelj - popuši sve njene jer fol ne
puši, ali kad ona donese
puši i opuške.
Policajac s tatekom šusterom
izruguje se silovanju
i kaže - guska.
Šuster-tata ispituje
i lukavo i dobro se osjeća uvijek, kaže.
Ispituje pojedinosti
tako da silovana žena
ne bude slučajno žrtva
već pijana luda guska.
Tko je tateku rekel za silovanje?
Sinek.
Tata ga je pital:”Kam sine ideš
u pola dva u noći?”
A sinek je tateku rekel da ide,
jer mu je ženska silovana.

A veli joj sinek:”Ja sam za tebe
idealan muškarac?”
Je, morti bi ti bil idealan
da si u četrdesetprvoj samostalan.

 

 


Nema komentara: