Translate

četvrtak, 18. studenoga 2021.

Svetlana Biorac Matić


BUDI PRAVI                             2022.god

Nisi heroj, nisi dasa,
kada drekneš iz sveg glasa,
psuješ, lomiš, čuda stvaraš,
il slabijeg izudaraš.

Kad na ženu ruku digneš,
kad je tučeš, kad je mučiš.
Daj zastani pa razmisli
ČEMU ONE MLAĐE UČIŠ...

Nije fora, nije slava
kada kinjiš svog drugara,
zamisli u svojoj glavi
na njegovo se mesto stavi.

Budi pravi, vitez budi,
kad god mozeš pomoć nudi,
nemoj svoju hrabrost kriti
nemoćnoga brani, štiti.

Budi ponos, primer budi,
neka ti se dive ljudi.
Digni glas nek snažno plane
NASILJE NEK ŠTO PRE STANE!



ŽENA                      2021.god 

Ako sam kriva
što sam ti ljubav darivala,
što nisam tuđe pogledala,
kuću što sam kućila,
decu ti rađala,
prvo tebi pa sebi hleb rezala
i nikom na tebe, nikom nisam dala...
Onda, psuj, psihu mi truj,
tuci, tuci po usnama
što su ti ime šaputale,
po telu što se pokorno podavalo.
Udari junačino!
Jak si kad na ženu nasrćeš,
al šta bi da neko tako tvojoj majci,
da neko tako tvoju sestru,
ćerku da ti neko naruži?
Ubio bi!!!
Onda kreni od sebe...
Žena sam na voljene ti ne dam!

Nema komentara: