Translate

ponedjeljak, 8. studenoga 2021.

Željka Radat Celčić

2021.god

Znala sam da kiša ne može oprati ostatke
TEBE
Znala sam da vrijeme ne može vratiti
Ono što je oduzeto.
Sve sam znala, još uvijek ne znam ništa.
Bude me noćima demoni prošlosti da me podsjete
Da si bio tu.
Bude me krikovi ulicama grada.
Ne govori da šutim.
Ne govori da zaboravim.
Ne može vrijeme mene učiniti slijepom a tebe
Čovjekom.
Ne može vrijeme utišati moje urlike.
Ipak, nakon svega oprostila sam sebi da oprostim tebi.
A ti čovječe koji hodaš ulicama toga grada bez imena
Sjetiti ćeš se jedne žene koja je molila kroz rijeku suza.
Sjetiti ćeš se jedne žene koja je cijelim svojim bićem
Proklinjala tvoje ime.
Ta žena više ne postoji...nestala je tog trenutka.
Sada postojim ja.
Ja zaboravljam i opraštam.
Ja živim život ispunjen i glasan zvukovima smijeha.
Ja letim iznad svega.
Uzeo si mnogo, ali nisi uzeo ono što me činilo čovjekom.
Ja se zovem sloboda...
Ti ćeš i dalje živjeti u svom kavezu neznanja.
Ja sam oprostila, možeš li ti ?

Nema komentara: