Translate

četvrtak, 6. prosinca 2012.

Jovan Mihajlo














LJUBAV ŽENE

Ako želiš sretno živjeti sa suprugom ne zaboravljaj nikad
da je brak drvo dobra i zla dobra njega daje slatke plodove.
Pokušavam dovesti u sklad svoju volju s njezinom
njena osjećanja sa mojim.
Ima dana kada je žena hirovita ,
kada ima svoje jušice, razdražljiva je.
Ja ne diram u njene hirove.
Ja nisam savršen suprug koji kani ukloniti navke svoje žene,
moram napokon da ih iz sebe iskorjenim
Ja sam čedan prema svojoj ženi.
Čednošću ću joj srce pridobiti
I najmanji znak omalovažavanja vređa duboko ženu.
Ne upotrebljavam nikad jake izraze koji ponižavaju dostojanstvo
Pjesničke večeri su kao cvijet koji se lako raspadne ,
koji se mora pažljivo trgati a opojni mu miris ne otupljuju naša osjetila.
U mom srcu nema sumnje.
Ako ljubim svoju ćenu to mi je znači da mi je stalo do njene ljubavi .
Neoženjene ljude ne vodim u kuću
jer mnogi od njih imaju na usnama poštenje a u srcu požudu.
Ništa nije opasnije od društva starijih žena
koje sprovode dokolcu ogovarajući druge.
Ja ljubim čistoću , nedužnost žene a zato sam čist u govoru i držanju
Ako dođe neka oluja u kuću
ja se ponašam tako da mi žena ne osjeti nuždu
da potraži utjehu kod drugog.
Sjetio sam se one stare izreke da se ljudi najviše brinu za se.
Nadam se da će ovi savjeti doći do ženinog srca onda ima nade za život.



Nema komentara: