Translate

četvrtak, 6. prosinca 2012.

Vjekoslav Zadro




















PISMO ZALJUBLJENE ŽENE- nasilje nad ženama drugi dio-
svaka slučajnost sa stvarnim događajima je posve namjerna...

Tukao si me.
Kažem to tako olako zar ne?
Ali nije bilo nimalo lako.
Dapače bilo je stravično.
Tukao si me do kostiju
i do krvi.
Tukao si me i ispod njih.
Tukao si me po mojim
modricama
po mojim šljivama
po mojoj duši.
Istukao si me one noći
kad se rodilo naše dijete.
Došao si u bolnicu
vidno pijanih očiju
i istukao me jer sam
ostala trudna s tobom.
Ti, prinče mog života!
Istukao si me jer juha
nije bila dovoljno vrela,
kad kava jutarnja nije
bila skuhana,
kad ti je dan krenuo po krivu
za sve sam ja bila kriva
tvoja kurva,
i tvoja majka
i tvoja prijateljica
i svaka ona modrica
na tvom tijelu
koju si i sam doživio
kad si bio malen
Trpjela sam te samo
zbog onih par trenutaka
kad bi bio trijezan
tada sam vjerovala
da si onaj isti muškarac
za kojeg sam se udala
I kad smo vodili ljubav
tukao si me
i sjećam se one noći
kad mi iz pukog hira nisi dopustio
da zaspem cijelu noć
nego da ostanem pokraj tvog tijela.
Da, tukao si me.
Kažem to tako olako, zar ne?
Shvatila sam koliko je teško
tek kad sam u jednom
od tvojih bezbrojnih udaraca
pala pred naše dijete
vidno isprepadano
i zbunjeno.
Shvatila sam da zaslužujem
bolji život nego ovaj.
Odlazim,
više me nikada nećeš vidjeti.
p.s. potraži pomoć molim te
i samo se zapitaj jednu stvar
jesi li ikad pomislio
da li ti je ikad palo na pamet
da sam te stvarno voljela?

Nema komentara: