Translate

ponedjeljak, 10. prosinca 2012.

Vid-Vicko Vukelić

UVEK SAM NA ŽENSKOJ STRANI

Osuđujte, opet, Mene,
što s ponosom štitim žene!
Kad rečima dušu mije,
nasmejana, i kad nije.
Kad me grdi, i kad brani,
uvek sam na ženskoj strani!
Kad ljubavi malo traže,
njene reči uvek važe!
Eto tako stoje stvari,
u pravu je, kad prevari.
Shvati jednom luda glavo,
to je njeno ljudsko pravo.
Zato, sa galamom, stani!
Uvek sam na ženskoj strani!
Ocenu mi lošu dajte,
al' žene mi ne dirajte!
Pustite da od vas odu,
rođene su za slobodu!
Srca nove želje bude,
ne padam na predrasude.
Ta je priča svima znana,
jer, ipak smo sa Balkana.
Ljubavlju se ona hrani,
uvek sam na ženskoj strani!
Znam da će me mnogi hteti
kao Hrista razapeti.
Za okove nisu krive,
zato pusti ih da žive!
Njihovi se nižu dani,
uvek sam na ženskoj strani!
Neka ljube, prate modu,
ROĐENE SU ZA SLOBODU...

Nema komentara: