Translate

petak, 7. prosinca 2012.

Senka Budimir

Sanjati o ljubavi mogu i sama

Znaš li
da riječi ponekad mogu da opeku poput vatre
da mogu boljeti više i od udarca
Znaš li
Da uvrede, šamari i podcjenjivanja
kriticizmom bez razloga
mogu da osakate ljepotu zaljubljene duše
i da u trenu sruše sve iluzije sreće kao kule u zraku
i slome krila ljubavi, i osmijehe uguše …

Znaš li
da tišina u kojoj šutnjom me mučiš
može gromoglasno urlati
bičevima boli nanositi
boli koje peku jače i od vatre okovane hladnoćom
Znaš li
da okamenjeni strah u grudima mi stvara
kad iz tvojih očiju vulkani bijesa pršte
niz obraze mi zakotrljaju kapi slane kiše…

Znaš li…
O, znaš ti jako dobro, znaš!
Ti perfidni manipulatoru mojih osjećaja,
Ti jedina ljubavi mog života!

Ali, ja ne pristajem na laž više
i suze skrivene u osmijesima
i udarce kojima ljubav nazivaš.

Znam da zaslužujem nešto bolje
od ovih čeličnih okova ljubavi koje nosim
iz dana u dan, na milost i nemilost predana tebi…

Ali, ti ne znaš…
da muškarac ne pokazuje svoju snagu
jačinom udarca već nježnošću poljupca.

Uzvrati mi ljubav poljupcima, ako možeš!
Uzvrati mi nježnost nježnostima, ako si muškarac!

Ne pričaj mi da me voliš
ispričati predivnu priču o ljubavi
i sanjati o njoj mogu i sama.

Nema komentara: